COTA G4 - Noć ukradi za nas (Official Video) - Impresija, Recenzija


 



https://www.youtube.com/watch?v=gWjaWW6fcCM


IMPRESIJA - RECENZIJA

(In Croatian / parts in English)

Prvotno objavljeno na Instagramu 11.6.2022 godine.


COTA G4 - Noć ukradi za nas (Official Video)


*Slika Youtube Videa je iskorištena isključivo u svrhu reference i promocije benda.


Dečki!


Ovakooo...


Ako popijem malko travarice...

I sad nakon nekoliko tek slušanja čujem...

TO JE TO.

Bravo Osmanović, Likar i ekipa!

(Proučit ću tko ste vi ostali i zapamtiti!)


Bubnjaru, samo bubnjaj!

E TO JE TO

KAD IDE SVE JEDNO U DRUGO.

MORA SE SVE STOPITI KAO JEDNO!

Cijeli bend mora disati i nadopunjavati se kao JEDNO!


Ponekad bubanj zna onako kao samo tamburati i zveckati u bendovima a bez većeg savezništva sa ostatkom benda.

Bubanj se mora ISPREPLITATI sa ostatkom benda.

Mislim da je to možda i najudarnija kombinacija kad se svi ISPREPLIĆU medjusobno i onda najveća Čuda nastaju.


Još možda samo na pojedinim mjestima da je bubnjanja mrvu više...to mi se učinilo...


BINGO!!! :))


I samo možda možebitno (mada upitno?) malko još tekst da je dopunjeniji samo mrvicu još dodatno...

Ali Bože moj to su extra finese!

(Ali tako to jest, kad se te sitnice ispoliraju to čini razliku hoće li pjesma osvojiti 7 ili 8.5 bodova od 10)


Ja ni svoje ništa ne volim i mislim da ne valja bez obzira koliko se mučio! Jer uvijek može bolje...

E tako se ide naprijed...

A da je to lako....i još tko radi i muziku uz to i sve...eh...


Pitat ću kolegu, a on je doktor za rokenrol što će reći...

Da se razumije mi smo ipak ne baš klinci a ne baš starci...

I uvijek MLADI!


Moj kolega se nije baš pokazao ljubiteljem Cote G4 za razliku od mene što me i čudilo pomalo ali ovdje će mislim biti malo više naklonjen u vašu korist...


Može se sve!

Da je to ogroman trud ne želim ni razmišljati o tome...

Svima je sve jasno koji su probali....aliiii...


Osobno bi volio da upravo vi dečki nastavite tu 'jaku lozu Rocka' iza Divljih Jagoda...

Jer ne mogu ni oni vječno svirati ipak...

Mislim na Zeleta i ako ima njih starijih...

A Opća Opasnost su isto već dosta stariji od vas...


I budete, ako se budete držali svojeg rada!


Mislim da se vi savršeno uklapate u tu viziju...


Baš me veseli vaš uspjeh! :)

Sretan sam i ponosan kao da je moja pjesma!

Yeeeeeaaaah!


Upravo ovo sam htio čuti od vas!

Upravo to!


A i mislim si...

Ako vi ne zaslužujete da imate od toga i puno više koristi onda zbilja...


Ma i KRATKA MI JE pjesma!?

Taman kad mi je najljepše a onoooo REZ!?

ONO KO RACIJA ZAVRŠI PJESMA!?

Što bi Djordje Balašević kazao...lol...e to tek nevolem...


SMIJE LI TO UOPĆE TAKO NAGLO STATI!!?? :O


Ja mislim da ne smije a sad 'Policajac' Marko je šef ipak...

Ako on kaže da može onda moramo slušati njega!!!


Ima možda nešto i u tome da kad je najljepše da stanemo.

O tome bi se dalo danima...


Ovo ću staviti na svoj Instagram mislim!


PREJAKO

Uh moram pazit žile!!

Da ne porežem!!

Bubanj & Bas - bam bam bam!!

Pa soloooo...

BRAVO!!!


Hvala!!!

UH OVO ĆU SANJATI!!

Pogodili ste me u žicu!!

Pa je*oteeee sveee!!


Anna Popova - ko si da si!

I Marko Osmanović

Tekstopisci...


SAD!!! BAŠ!!!


Ovo je definitivno barem 8 / 10

BRAVO!!! <3


LIKAR & Odlična klavijatura & Company

& REPEAT!!!


BUDI MI SJENAAAAA!!!

Uffff

Curke & Dečki

Najiskrenije - ODLIČNO!!!

Čestitam! :)


NA ISTOM SMO NIVOU ŽELJA

HVALA! :)


("Sve njene pjesme čitam

Sve što sluša

Sve, sve

Sveee"

*Ovo nije vezano za vas hehe)


Uh moram paziti da ne POLUPAM NEŠTOOOOO SAD


TO JE TAJ ROKENROL!!!

UPRAVO TO!!!

TO JE TO!!!


Ono kad PJEVAČ i BEND VUKUU i crpeeee iz bine i iz tla snagu...

PREJAKOOO!!!


Štulić je to znao

Islamović

Bebek

Axl Rose

Itd


EVO KAO DA SAM JU SAM NAPISAO.


Ovo je praktički rokerskiji nastavak čini mi se na "Gdje je ona mala" Auuu ubili ste meeee


I naravno objavljeno je

9.6.2022...!!


PLAKAT ĆU!!!

MAJKE MI!!!

UBILI STE ME!!!


Ovo je Nadnaravno!!!

Za sve koji sumnjaju u Nadnaravne sile!!!


Malo Azra, Bijelo Dugme, Ekatarina Velika, i i i i za kraaaj Cota G4 auuu...


PLAČEM!!!


Pa mislim da i sami Maestro Johnny Štulić nebi mogao izustiti da je loša pjesma!?

LOL


I ne samo to nego ću ovdje naći i inspiraciju i volju da budem još bolji u svojim radovima.



SVAKA ČAST EKIPA!

*****


Cota G4:


"STEAL THE NIGHT FOR US!"


*****

*****

*****

"What are you Hiding

Under your Brows???????????"

*****

*****

*****


*****

Be my Light, Be my Shadow!

Steal The Night (Only) For Us!

*****


World Class Music & Production!

From Croatia!


Let me tell Ya!


This is a Croatian Rock EVERGREEN - upfront, before you could even know - what happened to you!!!


ABNORMAL!!!

On Repeat...

On Repeat!


WOW!



KRAJ - END

***********

***********


These are the scenes of some other people's lives but...


Do you hear me???

***********

"What are you Hiding

Under Your Brows???????????"

***********

:') :O

Comments

Popular posts from this blog

Signs - The Full Moon Story

Empathy for a girl - healing