>> Između pjesama 1

Evo, kako sam upravo završio prebacivanje svih pjesama koje sam mislio prebaciti na blog, nema mi druge nego da se prihvatim olovke ili tipkovnice.Svježe ništa nemam.
30.06.2005. godine sam napisao zadnju pjesmu.Dosta je bome prošlo.Topi se vrijeme.Bit će da je godina dana i više...Neki drugi prioriteti, neke druge stvari zaokupljale me i kriomice trošile meni dragocjenu energiju.
Svi nesretnici i sretnici slobodno se javite na blog.
Cijenim vaše komentare i nije nužno da svi budu dobri i hvalospjevi.
Trudim se da pjesme budu što bolje radi onih kojima su namijenjene, radi mene samoga, radi riječi i osjećaja....Ove pjesme su mi oduzele zaista puno energije.
I nisam postigao nešto sa njima.Glupo, zar ne?
Meni jest.Što ćeš....takav je život.
Ali sad sam tu, pred jednim novim vratima...
I već kao da znam što će reći.....ne mogu sad, ne, nemam vremena...ajme onda meni.
A srce nudim, ruke dvije za zagrljaj.Prste slobodne.Život, sve.
Ali Bogu se molim, Isusu...ovaj put.
Oni su mi jedini ostali, a vjerujem i njoj.

Toliko od mene za sada.

napisano 17.07.2006.
original link: http://blog.dnevnik.hr/kovacisudbine/2006/07/1621346141/izmedu-pjesama-1.html

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Signs - The Full Moon Story

Life's Subtle Nuances

Deleted messages - message