23. Tko je ukrao moje ime?

Tko je ukrao moje ime?
Ako ga ne vole
ne trebaju me ni zvati
Uostalom tko su oni
da bi ga i trebali znati?

Ništarije koje nemaju pametnija posla
nego nekome polupati glavu
Pa onda dolje dobiješ još nekoliko cipela
tek što si legao na
prokletu travu

Tko je ukrao moje ime?
Neka mu netko molim vas
zarije nož u srce
Ili neka mu neka plemenita osoba
izvadi oči
I nemojte me zamijeniti
ni za kog drugog
ni u ovom, ni u drugom slučaju
Jer ako ja nemam svoje pravo
onda ga ne bi morao imati ni on!

Tko je ukrao moje rođeno ime?!
Ako ga ne znaju
ne trebaju me ni zvati
Ali ja sam im rekao svoje ime
Ja sam ih zamolio
Oni bi trebali znati

Ništarije koje nemaju pametnija posla
nego nekome polupati glavu
Pa onda dolje dobiješ još nekoliko cipela
tek što si legao na
prokletu travu

Tko je ukrao moje ime?
Neka mu netko molim vas
zarije nož u srce
Ili neka mu neka milostiva duša
izvadi oči
I nemojte me zamijeniti
(jer ja ne bi mogao - u tome i jest moja greška)
ni za kog drugog
ni u ovom, ni u bilo kojem slučaju
Ali ako ja nemam svoje pravo
onda ga ne bi morao imati ni on!

Ili, ako ja nemam svoje pravo
možda bi ga onda zaista morao imati on?!
Pustimo kormilo jačima; hura, hura, hura!
Pustimo kormilo - pa da!

I osjećam li da sam rekao
nešto što nisam smio?
O da, ali sam morao
Morao sam

napisano 07.07.2002. | pjesma broj 54.
original link: http://blog.dnevnik.hr/kovacisudbine/2006/07/1621344271/tko-je-ukrao-moje-ime.html

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Signs - The Full Moon Story

Life's Subtle Nuances

Deleted messages - message