18. Zajedno sami

nikad te nisam imao
nikad te nisam ljubio
samo sam kudio moje
a ti svoje probleme
kakvo vrijeme za mene
gledati tvoje male korake
kao lane male i
opet bi sve imao svoj smisao
pa bih ti pisao
ono što nebih znao ti reći
kad smo bili zajedno sami

tvoje ruke ispucane hladnočom
sjedim do tebe
ne nudim ti ništa
i pitam za rukavicu
daješ mi jednu vrijednu
i ostajemo još malo tu
zajedno sami kao u snu

polegnuta na kamenu
osječam samo žar
a ti se smiješ
čarape imaju posebnu čar

hodamo dalje
zaustavljam te nježno
i ostajemo još malo tu
zajedno sami kao u snu
čekaš
i ne znam
i ne mičem se
pokušajem
i kao da nebi vrijedilo
ti kažeš...nemoj, bolje je

toliko nepravde
koju nisam htio
rime koje sam slagao
riječi koje sam vagao
da budu one prave
koliko ljubavi
koju sam čuvao negdje
a nisam je znao pokazati

napisano 08.01.2002. | pjesma broj 48.
original link: http://blog.dnevnik.hr/kovacisudbine/2006/06/1621256422/zajedno-sami.html

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Signs - The Full Moon Story

Life's Subtle Nuances

Deleted messages - message