08. Ponekad nema svjetla

ponekad ne postoji svjetlo
ponekad voljeti nešto znači
živjeti za to
sada želim spavati
sanjati duge i lijepe sne
mislim da sam te jednom čak i vidio
kako skačeš po krovovima
kao životinja
skakala si i ipak si bila vesela
i to me rastužilo
ponekad sam te viđao takvu
i to me mučilo
cijeli taj dan
sad ću usniti jedan san
sve će proći
sve će završiti
sve ću zaboraviti
pa i cijeli taj jebeni dan
ponekad voljeti nešto znači
disati za to
moje srce prekida
muk
zaglušujuće tutnjanje u zoru
ponekad nema svjetla
samo ona tužna ironija
tužne kaznionice
životinjsko ono u nama
tvoja vesela narav
tvoja vječita igra
ponekad sam te viđao takvu...
...dugi noćni teretni vlakovi
dugačke bijele tračnice
vode u beskraj
tamo
na osvijetljene perivoje
posute zemljom
suzama
i tko zna kud
još
ponekad nema svjetla
samo ono tužno
u nama

napisano 01.07.2000. | pjesma broj 24.
original link: http://blog.dnevnik.hr/kovacisudbine/2006/06/1621256338/ponekad-nema-svjetla.html

Comments

  1. Ponekad zaista nema svjetla.To vam mogu reći samo ljudi poput mene.I oni koji znaju kroz što prolazim(ako ima takvih).

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Signs - The Full Moon Story

Life's Subtle Nuances

Deleted messages - message