05. Kiša nastavlja padati

gdje / gdje kiša pada / duboko u šumi vidjet ćeš me /
bilo kada odeš /
okolo tebe / gore i dolje / i uvijek kad dođeš
bit ću stariji / stariji od tebe / od njega /
krošnje su moj dom /
vidjet ćeš me / nekada / u daljini / gdje plešem
sa šumskim vilama / kao duh /
dalekog / gole glave / kao da stojim na otpalom
lišću / nikad me nisi vidjela prije /
kud je krenulo tvoje srce /
kud su tvoje oči gledale /
gdje si bila / sve ove godine /
došla si ovdje / sada me nađi /// u crvenkapičinoj
kući iz bajki / jer ja sam duh /
znaš /
kiša nastavlja padati / ideš kući /
ispred tvoje kuće / kiša pada kroz tvoja vrata /
nači ćeš me / kad kiša pada /
svugdje / svugdje gdje varaš /

napisano 09.06.2000. | pjesma broj 12.
original link: http://blog.dnevnik.hr/kovacisudbine/2006/06/1621256306/kisa-nastavlja-padati.html

Comments

  1. Kada odem vjerojatno će moj duh nastanjivati ove predjele i zato...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Signs - The Full Moon Story

Life's Subtle Nuances

Deleted messages - message